Leerlingen 5IB en 5ST doen marktonderzoek i.s.m. gemeentebestuur Mol

De leerlingen van 5IB en 5ST doen een marktonderzoek in samenwerking met het gemeentebestuur van Mol omtrent ‘de communicatiekanalen naar de Molse bevolking’. De leerlingen voeren de bevraging zelf uit, plaatsen invulformulieren op openbare plaatsen en nemen deze ook af tijdens de Open Dag van zondag 10 mei 2015.

Via lottrekking worden de deelnemers aan het marktonderzoek beloond met een fles wijn, één van de vijf gratis filmtickets van ‘t Getouw of één van de tien gratis inkomtickets van het zwembad. De bevraging is enkel bedoeld voor inwoners van Mol.

Voor dit onderzoek werkt het gemeentebestuur van Mol dus samen met leerlingen van het Sint-Jan Berchmanscollege die de bevraging opstellen en verwerken. Ook vorig jaar was er een samenwerking tussen onze school en het gemeentebestuur i.v.m. de heropening van de zwembaden van sportcentrum Den Uyt en de wensen en verwachtingen van Molse  jongeren daaromtrent.